Információ, sajtókapcsolat:

Blau Zsuzsanna
marketing kommunikációs vezető
zsuzsanna.blau@maven7.com
+36 30 210 4830

Friss topikok

Twitter

Kövess minket a Facebookon is!

Hálózatokhoz, hálózatkutatáshoz kapcsolódó információk, tanulmányok.

2012.04.16. 14:00 ntwrk.blog

Negatív vállalati hírek kezelése a social media felületeken

Napjainkban, mikor a közösségi portáloknak több milliós felhasználói bázisa van, valóban fontos a vállalatok számára, hogy figyelemmel kísérjék ezeket a platformokat. Már nem azokat az időket éljük, amikor  profi újságírók, hosszas oknyomozás során feltárt információival találkozunk a hagyományos sajtófelületeken. Manapság bárki megoszthat információt bárkivel a világhálón keresztül, és ezek az információk futótűzként terjedhetnek az internetfelhasználók kapcsolathálóin keresztül.

Gondoljunk csak bele, hogy egy Twitter vagy Facebook poszt hány embert érhet el, akár már néhány perc alatt. Ha megosztunk egy hírt barátainkkal ezen felületek valamelyikén, az nagyon rövid időn belül eljuthat az ő ismerőseikhez is, és így tovább. Nincs ez másképp a különböző cégekről, vállalatokról, márkákról alkotott véleményünkkel sem.

 
Egy vállalat számára tehát nem csak hasznos, ha nyomon követi saját megítélését a közösségi oldalakon keresztül, hanem egyenesen elengedhetetlen. Mára a kríziskommunikáció részévé vált az online felületek, a Social Media platformok ismerete és használata. Egy-egy, a vállalatot érintő negatív hírre azonnal, és hatékonyan kell reagálni. Remek példa erre a Domino’s Pizza esete, melyben két alkalmazott által feltöltött vicces videó a Twitteren keresztül az egész világon elterjedt. A vállalkozás vezetősége szintén Youtube videón keresztül, a Twitteren kért elnézést fogyasztóitól.
 
 
forrás:
 

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása