Információ, sajtókapcsolat:

Blau Zsuzsanna
marketing kommunikációs vezető
zsuzsanna.blau@maven7.com
+36 30 210 4830

Friss topikok

Twitter

Kövess minket a Facebookon is!

Hálózatokhoz, hálózatkutatáshoz kapcsolódó információk, tanulmányok.

2014.07.16. 14:21 ntwrk.blog

A Maven7 bemutatja vadonatúj közösségelemző termékcsaládját.

Címkék: hálózat social network szociális hálózat közösségi média hálózatkutatás barabási barabási albert lászló diktio labs

A Diktio Labs célja a marketing szektor átformálása, mégpedig azáltal, hogy széles körben teszi elérhetővé a hálózatkutatás legújabb módszereit.

 

A Maven Seven Hálózatkutató Zrt. (Maven7), a világ egyik vezető hálózatkutatással és adatbányászattal foglalkozó cége bemutatja legújabb online közösség- és véleményvezér-feltérképező termékcsaládját, a Diktio Labs™-et.


Az új brand a digitális kampányok tervezési folyamatába integrálja a hálózattudományt, és hatékonyabbá teszi a marketing szakemberek munkáját. A Diktio Labs megoldásainak köszönhetően először állhat a kommunikációs kampányok rendelkezésére egy sor hálózattudomány által vezérelt innovatív és költséghatékony tervezési eszköz.
A Diktio Labs adatközpontú megközelítése szöges ellentétben áll a leggyakrabban használt mennyiségi monitoring eszközökével. A hagyományos módszerekkel a kampányok utólagos hatásait elemzik, mint például az emberek véleményének alakulását, beszélgetéseket a témában, vagy viselkedésbeli változásokat. Ezzel szemben a Diktio Labs célja a rejtett hálózatok, struktúrák, kapcsolatok, valamint az egyéni és csoportos magatartás feltérképezése, mindezt pedig a kutatás megrendelője által kért szempontok szerint végzik az elemzők (problémák, meggyőződések, preferenciák, szokások, magatartás, stb.). Az algoritmusok és adatbányászati eszközök teljes mértékben kampányra szabhatók, ezáltal is olyan információt és betekintést nyújtva, ami eddig elérhetetlen volt.


Chris Dobson, a Diktio Labs piaci stratégiája mögött álló kommunikációs szakember szerint "A modern vállalatoknak jobban meg kell ismerniük fogyasztóik online információgyűjtési szokásait, hogy versenyképesek maradhassanak".
"Rengeteg pénz folyik el a digitális és a hagyományos marketing terén tett próbálkozások és kudarcok miatt, ennek pedig legnagyobb része teljesen felesleges kiadás. A technika segítségével ma már képesek vagyunk – számtalan szempont alapján – azonos érdeklődésű közösségeket elhatárolni, és ezáltal bármilyen kampányt, legyen az marketing, politikai vagy közösségi kampány, eredményesebbé és pontosabbá tenni. Akik nem ismerik fel a hálózatkutatás adta üzleti lehetőségeket, hamarosan nagy hátrányba kerülhetnek."
A Maven7 egyik társalapítója, a bostoni Northeastern University professzora, Barabási Albert-László a hálózatkutatás világszerte ismert és elismert úttörője . Szerinte is eljött az ideje annak, hogy a marketing teljes mértékben kihasználja a hálózattudomány által nyújtott lehetőségeket. “Mindennapjainkban menthetetlenül komplex rendszerek vesznek minket körül, kezdve a társadalmunkkal, a számítógépeken és telefonokon át, egészen az agyunkban fellelhető milliárdnyi neuronok hálózatáig. Ezek a rendszerek, bár első látásra véletlenszerűnek tűnhetnek, mégis végtelen szabály és rendszer szerint épülnek fel, melyeket megérthetünk, számszerűsíthetünk, megjósolhatunk, és akár irányíthatunk is. Mutasson egy marketingest, aki ne szeretné megismerni és felhasználni mindezt!”


A Diktio Labs termékei szinte minden nyelven elérhetők, és már több mint 15 országban bizonyítottak, köztük például Kolumbiában, Kínában, Mexikóban, Oroszországban, Nagy-Britanniában, az USA-ban és természetesen Magyarországon is. Az egyes projektekre és ügyfelekre szabott algoritmusok biztosítják a hagyományos módszerekét jóval meghaladó pontosságot és hatékonyságot.

Loreal_termekkapcsolatok_vizualizacioja_maven7.PNG


A Maven7-ről
A Maven7 az üzleti döntéshozókat segíti azáltal, hogy nagy mennyiségű, nehezen értelmezhető adatokat elsősorban hálózatos megközelítéssel, döntéstámogatásra közvetlenül alkalmas tudássá alakít át. A vállalat a hálózatkutatás és az adatbányászat módszertanaira alapuló saját fejlesztésű eszközeivel végez elemzéseket a szervezetfejlesztésben, gyógyszeriparban, médiában és még számos más területen.


A Diktio Labs-ről
A Diktio Labs teljesen új szintre emeli a marketinget: a célozhatóság és hatékonyság javításával lehetővé teszi, hogy már a kampány indulása előtt ismertté váljanak azok, akik pozitívan fogadják majd az üzeneteket, illetve azok, akik befolyásuk által jóval nagyobb közönséget tudnak megszólítani. A Diktio Labs nem csak közvetlenül végfelhasználókkal, de marketing ügynökségekkel és tanácsadókkal is együttműködik, hogy technológiájával minél több integrált kampányhoz járulhasson hozzá.

Szólj hozzá!