A fenti hálózatot a Maven7 munkatársai készítették az GfK és az Ipsos Product Media Index 2010-es adatbázisa alapján. A képen 25 és 35 év közötti budapesti, aktív kereső férfiak vásárlási hálózata látható.
Két termék között akkor van kapcsolat, ha az adatbázisban szereplő 278 személyből legalább 10 fogyasztja egyszerre. A vonalak erőssége az együtt-vásárlások gyakoriságát mutatja, minél erősebb a kapcsolat két termék között, annál vastagabb az él két pont között. A pontok mérete a kapcsolatok számát jelöli.
Az ábrán elsősorban pénzügyi szolgáltatások, autók és tejtermékek jelennek meg. A fiatal budapesti férfiak főleg pénzügyi szolgáltatásokat vesznek igénybe, jól látszik, ha valaki valamely banknál vezet folyószámlát minden más szolgáltatást is helyben vesz igénybe.
A hálózat felső része jóval sűrűbb, az ott megjelenő termékeket gyakorlatilag mindenki fogyasztja, az alsóbb részeken kisebb bankok és ritkább autómárkák képviseltetik magukat. Érdekes, hogy a válaszadó férfiak mennyire édeszájúak. Főleg olyan tejtermékek jelennek meg, melyek desszertként fogyaszthatóak (tejszeletek, túró rudik és joghurtok).
Az ábra várakozásainknak abból a szempontból megfelel, hogy a fővásárlók, akik napi betevőt vásárolják (például kenyér, zöldség, hús és hentesárú) nem a 25-30 év közötti, aktív, kereső férfiak, hiszen ezek a termékek nem jelennek meg az ábrán.