Információ, sajtókapcsolat:

Blau Zsuzsanna
marketing kommunikációs vezető
zsuzsanna.blau@maven7.com
+36 30 210 4830

Friss topikok

Twitter

Kövess minket a Facebookon is!

Hálózatokhoz, hálózatkutatáshoz kapcsolódó információk, tanulmányok.

2012.05.09. 11:17 ntwrk.blog

Connected: The Power of Six Degrees - dokumentumfilm vetítés a CEU-n

Május 9-én 18:00-tól vetítik a Tálas Annamária által rendezett, díjat nyert dokumentumfilmet a hálózati kapcsolatokról. A BBC és a Discovery Channel közös produkcióját megnézni vágyókat a Közép-Európai Egyetem (CEU) Auditóriumába (Nádor utca 9.) várják.

A Hat lépés hatalma c. dokumentumfilm (Connected: The Power of Six Degrees (2008)) két fiatal tudósról szól: Barabási Albert-László és Duncan Watts azon dolgoznak, hogy fedjék fel azt az átható törvényt, amit a természet a saját maga szervezésére használ. Az emberi társadalomban is, a világban is minden mindennel összefügg, egy bonyolult, mindent átszövő hálónak a része. Létezésünk alapja a sejtjeinkben meghúzódó molekuláris háló; kommunikációnk hordozója a telefonhálózat, információszerzésünk alapja a világháló. Az elmúlt években a hálózatelmélet néhány megdöbbentő felfedezéssel ajándékozott meg bennünket: kiderült, hogy a természetben és a társadalomban megjelenő hálók zöme sokkal inkább hasonlít egymáshoz, mint azt valaha is képzeltük. Kutatásaikkal nagyon érdekes felfedezésekre jönnek rá. A Hollywood-i színeszek kapcsolataitól a gyűrűsféreg idegrendszerén keresztül az amerikai energiaelosztás és a világháló kapcsolatával egy közös felfedezésre jutnak: felfedezik, hogy a különböző rendszerek egy közös tervet osztanak meg.

Szólj hozzá!

2012.05.07. 15:23 ntwrk.blog

Új eszköz a gyógyszergyártók kezében: Hálózatkutatás az orvostársadalomban

Címkék: györgy gyógyszer elemzés péter gyógyszeripar gyógyszergyárak tímár monitorozás maven7 kol ruppert mapping kulcsvéleményvezér comfit

A gyógyszeripari cégeknek sem kedveznek a gazdasági válság negatív hatásai. A Széll Kálmán Terv erősen kihatott a költségeikre és így Magyarországon az innovatív termékek ára és a közkiadások alacsony szintje miatt a gyártóknak újra kell gondolniuk a hazai piacon folytatott marketing-kommunikációs stratégiájukat.

Az innováció alapja az új szemléletmód és az új lehetőségek, technikák kiaknázásában rejlik. Üzleti terveik megvalósításához új személetre, technikákra van szükségük. Egyre több gyógyszeripari cég választja a hálózatkutatás legújabb módszereit, melyekkel sikeresebben reagálhatnak a gazdasági válság által okozott csapásokra. Ha ezeket a kutatásokat, mint például a kulcsvéleményvezér-monitorozást (KOL mapping) a média fogyasztási szokásokkal vegyítjük nagyon érdekes tényekkel, törvényszerűségekkel szembesíthetjük a gyógyszergyárak termékmenedzsereit.

 

 

 

 

 

 

 

 

A kérdés tehát adott: 

A gyártó és forgalmazó cégek vezetői mennyire élnek a hálózatkutatás adta lehetőségekkel?

A teljes interjú Ruppert Péterrel, a Maven7 Zrt. és Tímár Györggyel, a ComFit ügyvezető igazgatóival megtekinthető a Medical Tribune orvosi szaklapban.

forrás: http://www.medicalonline.hu/pharma_klub/cikk/halozatkutatas_az_orvostarsadalomban

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása